Cautare rapida

Placute de frana GOLDFREN

Eroare Forbidden due to server maintenance

Placute de frana GOLDFREN

Compania

Goldfren

Goldfren a inceput productia in 1991, producand placute de frana prin sinterizare pentru o gama larga de modele de motociclete de strada si off-road. In urmatorii 18 ani a devenit unul dintre cei mai mari furnizori pe piata internationala a acestor produse aftermarket.

Goldfren factory
In timpul acestei perioade de evolutie si crestere in operatiile comerciale ca rezultat al investitiilor masive in Cercetare-Dezvoltare, si-au largit cu succes gama de placute de frana sinterizate oferind produse si pentru alte sectoare de activitate: Aeronautic, Echipamente industriale pentru logistica (transpalete), Auto, Mountain Bike, competitii de motociclete cu atas, sectoare comerciale.

Goldfren continua sa investeasca masiv in Cercetare-Dezvoltare pentru a mentine dezvoltarea produselor “de noua generatie” si pentru mentinerea pozitiei in topul tehnologiilor industriale din acest sector de activitate. Prin situarea centrelor de productie in Cehia ,tara recunoscuta pentru excelenta in inginerie de mai bine de 100 de ani, sunt capabili sa ofere clientilor combinatia perfecta intre tehnologia mondiala de varf si costuri de productie foarte competitive cu increderea totala in performanta, durabilitatea si rezistenta produselor.

Placute de frana sinterizate

Goldfren factory
Materialele de frecare sinterizate, metal-ceramice sunt produse cu ajutorul unei metode moderne de metalurgie a pulberilor sub marca Goldfren. Tehnologiile de productie dovedite si sisteme de control de calitate asugura atingerea proprietatilor necesare, mai exact rezistenta la temperaturi ridicate si rezistenta mecanica precum si un coeficient de frecare ridicat. Aceste materiale de frecare sinterizate, metal-ceramice sunt folosite in diferite ramuri industiale, de exemplu: industria automobilelor, echipamente de inginerie, industria aviatica si cea sportiva.
Materialele sinterizate se caracterizeaza printr-un coeficient de frecare la temperaturi de pana la 800 ° C si stabilitate termala cu abraziune minima.
Materialele nu contin azbest, fibra de sticla sau formaldehyde si protejeaza mediul inconjurator. Pot fi folosite in baie de ulei uscata. In comparatie cu materialele organice de frictiune, timpul lor de viata este de cateva ori mai mare.

Sprijinirea curselor

Goldfren racing  supportGoldfren este partener al echipelor din Cehia si Germania, indiferent ca participa la curse de strada sau off-road.


Echipe din Germania – off-road
Kawasaki Elf Team Pfeil
KTM Sarholz Racing Team
Suzuki Reinecke

Echipe din Cehia
Team Goldfren – off-road
Gold Fren Team Erinac - road
Orion Racing Team – off-road
Petr Vorlíček – supermoto




Materiale

GOLDFREN AD

Goldfren AD
Materialul ceramica-metal este conceput atat pentru conditii de frictiune uscate cat si umede. La baza amestecului de metal sunt adaugati aditivi mai fini in comparatie cu materialul K1.
Materialul de frictiune “AD”,nu contine plumb si azbest.

• Coeficient de frecare static inalt
• Buna rezistenta abraziva
• Putere de franare inalta pana la 500°C
• Foarte buna putere de fixare intre placuta metalica cuprata si stratul de frictiune
• Rata de uzura cu 20% mai mica in comparatie cu produsele sinterizate din aceeasi categorie destinate utilizarea obisnuita
• Interactiune abraziva scazuta cu materialul discului de frana
• Durata de viata operationala de trei ori mai mare comparativ cu materialele compozite organice si Kevlar

Gama de aplicatii

Materialul este potrivit pentru conditii de functionare uscate si umede pentru motociclete de strada si off-road; pentru motocicletele de strada se pot folosi atat pentru sistemul de franare fata cat si spate, in timp ce pentru off-road se recomanda folosirea pentru franele de fata.

Parametrii operationali ai materialului

Presiune specifica: P < 5.0 Mpa
Viteza de alunecare: V < 40 m.s-1
Temperatura maxima constanta : 450°C
Temperatura maxima pe o perioada scurta: 700°C


GOLDFREN K1

Goldfren K1
Materialul de frictiune metal-ceramic creat pentru conditii uscate si umede se produce prin aplicarea metodei avansate a metalurgie pulberilor, lider in domeniul procesului de sinterizare. Material metal-ceramic, K1 este un material de frictiune broz-grafit creat pentru aplicatiile in conditii umede. Aditivi de frictiune non-metalici sunt raspanditi uniform pe baza placutei din bronz.

Este potrivit pentru motocicletele off road cu o folosire indelungata in conditii dificile de pilotaj, ex: nisip, noroi.

• Coeficient de frecare static inalt
• Rezistenta abraziva inalta
• Putere de franare inalta pana la 500°C(Max. 750°C)
• Interactiune abraziva scazuta cu materialul discului de frana
• Pentru o perioada de temperaturi ridicate se recomanda inlocuirea cu materialul K5
• Foarte buna putere de fixare intre baza de cupru si stratul de frictiune
• Efect de autocuratare in conditii noroioase
• Potrivit pentru sistemul de franare spate
• Nu se recomanda folosirea pentru franele de fata pentru motociclete de strada, cat si pentru cele off-road
• Durata de viata operationala de trei ori mai mare comparativ cu materialele compozite organice sau Kevlar

Parametrii operationali ai materialului

Presiune specifica: P < 3.5 Mpa
Viteza de alunecare: V < 40 m.s-1
Temperatura maxima constanta : 450°C
Temperatura maxima pe o perioada scurta: 800°C


GOLDFREN K5

Goldfren K5
Materialul de frictiune metal-ceramic broz-grafit este creat pentru aplicatiile atat in conditii uscate cat si umede.
Aditivi de frictiune metalici fini sunt imprastiati uniform pe baza placutei de bronz.

• Coeficient de frecare static inalt
• Buna rezistenta abraziva, capabilitati de auto-curatare
• Putere de frecare inalta pana la 500°C. (750°C. in bursts)
• Interactiune abraziva scazuta cu materialul discului de frana
• Durata de viata operationala de trei ori mai mare comparativ cu materialele compozite organice sau Kevlar

Gama de aplicatii

Acest material a fost creat pentru cursele off-road deoarece ofera un interval de service indelungat in aceste conditii de utilizare.
a) vreme calda/uscata – doar pentru frana spate
b) conditii dificile – frana fata si spate
Materialul sinterizat produce un efect de auto-curatare
Materialul poate fi folosit in cazul franei spate al motocicletelor de strada.

Parametrii operationali ai materialului

Presiune specifica: P < 2.0 Mpa
Viteza de alunecare: V < 20 m.s-1
Temperatura maxima constanta : 500°C
Temperatura maxima pe o perioada scurta: 750°C


GOLDFREN S3

Goldfren S3
Materialul de frecare metal-ceramic creat pentru frictiunea in conditii uscate si umede este produs prin aplicarea metodei avansate a metalurgie pulberilor, lider in domeniul procesului de sinterizare. Material metal-ceramic, S3, este un material de frictiune broz-grafit creat pentru aplicatiile in conditii umede. Aditivi de frictiune non-metalici sunt raspanditi uniform pe baza placutei din bronz

• Coeficient de frecare static inalt
• Performante asemanatoare in conditii uscate si umede
• Rezistenta abraziva buna
• Putere de frecare inalta pana la 450°C. (Max. 800°C)
• Interactiune abraziva scazuta cu materialul discului de frana
• Durata de viata operationala de trei ori mai mare comparativ cu materialele compozite organice sau Kevlar

Gama de aplicatii

Materialul este recomandat pentru conditii uscate si umede pentru motocicletele stradale si cele off-road; pentru modelele stradale se pot folosi atat pentru sistemul de franare fata cat si pentru spate, in timp ce pentru off road se recomanda pentru frana fata.

Parametrii operationali ai materialului

Presiune specifica: P < 3.0 Mpa
Viteza de alunecare: V < 45 m.s-1
Temperatura maxima constanta : 450°C
Temperatura maxima pe o perioada scurta: 800°C


Pentru mai multe informatii accesati :

Cautare rapida

Cautare dupa vehicul

Cautare dupa produs

Personalizare suspensii

Personal suspension settings

Drepturile de autor asupra intregului continut al site-ului, inclusiv imaginile si bazele de date, apartin in totalitate detinatorului site-ului, conform Legii 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Nu copiati continutul acestui site.